Pokud se zajímáte o marketing na internetu a hledáte dobrý zdroj informací, máme pro vás tip. Na trhu je nová kniha s názvem Kritický pohled na marketing.
Publikací o online marketingu v českém jazyce není stále mnoho. Nově je však na trhu dostupná nová kniha s názvem Kritický pohled na marketing. Autorem je Štefan Ihnat, jednatel české digitální agentury Critical works, která má osmiletou zkušenost s tvorbou webů a internetovým marketingem.
Jedná se o knížku, která je sice určena především majitelům či zaměstnancům středních a menších firem, ale je vhodná i pro studenty marketingu či jiných oborů, nebo pro lidi, kteří se chtějí s online marketingem seznámit.
Je psána velmi stravitelným jazykem a provede své čtenáře postupně všemi hlavními oblastmi online marketingu. Postupně seznámí se základy webové analytiky, aplikacemi pro e-mailing včetně problematiky intenzity rozesílání hromadných sdělení a právního rámce rozesílání e-mailů.
Další problematikou, které je kniha zasvěcena, jsou vyhledávače. Vysvětlí téma optimalizace webů pro vyhledávače neboli SEO, ale i možnosti placené reklamy v internetových vyhledávačích pomocí tzv. PPC reklamy. Ačkoliv jde o knihu, která je jakýmsi úvodem do marketingu na internetu, přináší i praktické zkušenosti autor například v podobě 10 základních chyb při nastavení PPC reklamy.
Ihnat se ve svém Kritickém pohledu na marketing věnuje také výrazným trendům online marketingu posledních let, kterými jsou sociální sítě a tzv. remarketing.
To, čím se tato publikace liší od jiné literatury, je speciální kapitola věnovaná správnému výběru dodavatele služeb v oblasti online marketingu a tvorby webů. I kde se můžete dočíst o chybách, kterých se firmy nejčastěji dopouštějí.
Tištěná kniha je k zakoupení za 299 korun přímo na webu autorovi agentury, v síti knihkupectví Neoluxor, Academie nakladatelství Aleš Čeněk. E-book pak zájemce vyjde o 100 Kč levněji.