Začátek podnikání není procházka růžovou zahradou. Připomíná spíše trnitou cestu za deště. Jakmile se po ní naučíte chodit, zasvítí slunce a objeví se první úspěchy a prodeje. Můžete mít fungující web, skvělé produkty, lákavé ceny. Jenže když vázne doručování, zákazník si příští nákup může rozmyslet. Vyhněte se i této překážce. Znáte službu same day delivery?
Mrzutý zákazník se k vám už nemusí vrátit
Moderní doba je hektická. Plná scrollování, přepínání, bleskové komunikace i expresních online nákupů. Lidé si zvykli mít vše hned a jako zákazníci ztratili trpělivost. V záplavě e-shopů se orientují jen na ty obchody, kde nakoupí zboží skladem, a na ty, které dokážou doručit zboží rychle. Ideálně tentýž den. Nechtějí zažít zklamání ze zpožděného doručení zásilky, jejíž obsah nutně potřebují.
Získejte si kupující díky rychlému doručení zboží
Při svém podnikání se zaměřte na vytváření silných vztahů se zákazníky prostřednictvím co nejrychlejšího dodání zásilky. Představte si, že kupující si u vás objedná zboží a takřka ihned ho má u sebe doma. Doručování zboží tvoří pouze malý dílek ve skládačce podnikání, zato má velký vliv. Je tím, co vás může výrazně odlišit od konkurence. Doručení zásilky ten samý den totiž přispívá ke spokojenosti zákazníka a zvyšuje jeho loajalitu k vaší značce. Nalaďte se na jeho potřeby a podnikejte chytře.
Inovátorem logistických služeb v Česku je kurýrní společnost DODO. Ta je díky moderním technologiím schopna zkrátit dobu doručování na pouhý jeden den. Podle výzkumů je až 67 % zákazníků ochotno si připlatit za doručení tentýž den, pokud zboží nutně potřebují. Dokonce až 47 % zákazníků si připlatí za doručení zboží do 24 hodin i přesto, že jej nutně nepotřebují.
Proč byste měli zvážit službu „same day delivery“?
Vycházet vstříc potřebám kupujících je cestou k úspěchu. S jistotou rychlého doručení zvolí raději váš e-shop než konkurenci. S doručením zásilky ve stejný den ukazujete, že jste inovativní a držíte krok s trendy, které hýbou světem e-commerce. Ušetříte čas nejen zákazníkům, ale i sobě samým. Nemusíte totiž řešit telefonáty nespokojených spotřebitelů kvůli dlouhé době doručování. Také minimalizujete riziko, že kupující zboží vrátí, protože nepřišlo včas. Zvyšujete svou konkurenceschopnost a posilujete loajalitu zákazníků k vašemu obchodu.
Jak dostat logistiku „same day delivery“ do svého e-shopu?
Efektivní logistika potřebuje data. Velké množství dat. Aby vaši zákazníci dostali objednávky včas, potřebuje přepravní společnost efektivně plánovat trasy. Vy se zase neobejdete bez možnosti sledovat objednávky v reálném čase. Nezbytné je proto propojení vašeho e-shopu s logistickými systémy, které proces doručování usnadní. Možností propojení je více, od automatizovaných, jako je integrace API, přes Shoptet plugin až po jednodušší zákaznický portál. S tím vším vám pomůže přímo kurýrní společnost DODO.